• Increase font size

Sherpa dla aktywnych

Wyprawa do Ameryki Południowej cz.3

Wyprawa BolPer 2012 - relacja nr 3

No to teraz bomba!!! Miało być chronologicznie, ale wyślijmy poukładaną czasowo historyjkę "w trzy diabły", gdyż to co się wydarzyło w Nazca nosi znamiona  nie nazbyt lotnego scenariusza filmowego. Jego unikalnością jest to, iż zaistniał w realnej rzeczywistości. (Nasz pobyt na Machu Picchu może poczekać, opisze go później). Historia zaczyna się niewinnie. Niczego nie przeczuwając wsiedliśmy w Cusco  o godz. 16.00 do autobusu mającego nas dowieźć do Nazca. Mamy jechać ok. 14 godz. Wedle wszelkich znaków na niebie, ziemi i na rozkładzie jazdy mamy rankiem być na miejscu. Leniwie nie przeczuwając niczego podziwiamy przelatujące za oknami piękne krajobrazy Peru. Budzimy się w nocy stoimy jakieś kilka godzin gdyż lawina kamienna pomieszana z błotem zasypała drogę.

Więcej…

Wyprawa do Ameryki Południowej cz.2

Wyprawa BolPer 2012 - relacja nr 2

...... no i to znowu my, przypominamy się!!! Jesteśmy właśnie na polowaniu w Cusco (zakupy). Stop, stop trzymajmy się chronologii. Siedzę sobie w jakimś hoteliku, gdzie za 1,5 solos/godz/internet próbuję sklecić relacje i za "chiny" nie umię sobie przypomnieć cóż ostatnio nadawałem? A już wiem! Byliśmy w La Paz i wyrokowałem, iż jedziemy nad Titikake  i rzeczywiście wylądowaliśmy w Kopakabanie, które zrosiło nas spora dawka deszczu. Deszcz okazał się krótki i ożywczy. Po zakwaterowaniu sie w hoteliku ( 7 dolarów) wyskoczyliśmy na miasto, które ma niezły klimat i jest jak najbardziej otwarte na turystów. Dochdząc do nadbrzeża, nad samym jego królestwem wyczailiśmy mała knajpkę i zamówiliśmy rybki - jak to nad "morzem".